alwahatech

alwahatech (http://www.alwahatech.net/vb/index.php)
-   واحة الحوار والنقاش الهادف (http://www.alwahatech.net/vb/forumdisplay.php?f=106)
-   -   (...........) ماذا ستضع في هذا الفراغ؟؟ (http://www.alwahatech.net/vb/showthread.php?t=25710)

Miss Dreamer 03-19-2010 11:51 AM

(...........) ماذا ستضع في هذا الفراغ؟؟
 
  • أخواني ..وأخواتي الأعضاء

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته





    لو كان الفقر رجلاً لقتلته ـ


    المصيبة أن الفقر ليس رجلاً وإنما ثلاثة آلاف

    مليون رجل وامرأة وطفل من سكان العالم .



    ( لو كـــان الفقر رجلآ لقتـــلته )


    استبدل كلمة الفقر وضع اى كلمة تتمنى قتلها



    أنت , أنتِ ماذا تريد أن تقتـــــل!!


    (...........) ماذا ستضع في هذا الفراغ ؟!!


    لـــو كـــان (...........) رجـــــلاً لقـتـلـتـــــه ..




    انتــظر مــشاركاتكم[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الروابط .. للتسجيل فضلاً اضغط هنا][عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الروابط .. للتسجيل فضلاً اضغط هنا]

salim2008 03-21-2010 12:27 AM

لو كان الكذب رجلا لقتلته

slimane2222 03-21-2010 09:32 AM





لو كان النفاق رجلاً لقتلته


josef-adrar 03-21-2010 09:52 AM

لو كان الحسد رجلاً لقتلته

Miss Dreamer 03-21-2010 02:43 PM

لو كان الخداع رجلا لقتلته

BILAL_01 03-21-2010 04:17 PM

لـــو كـــان الكفر رجـــــلاً لقـتـلـتـــــه ..

ايمان13 03-21-2010 11:49 PM

لو كان الفراق رجلا لقتلته

KaSoFt20o8_Rm 03-22-2010 10:10 PM

لَوْ كَانَتِ الخِيَانَة رَجُلاً لَقَتَلْتُهُ

Miss Dreamer 03-22-2010 11:30 PM

لَوْ كَانَتِ الذكريات الحزينة رَجُلاً لَقَتَلْتُهُ

angel 03-23-2010 09:50 AM

لو كان الوقت رجلا لقتلته

حفيظة 1 03-24-2010 11:11 AM

لو كان الاستسلام للفشل رجل لقتلته

Miss Dreamer 03-24-2010 12:30 PM

لو كانت الغيرة من رجل لقتلته

salim2008 03-24-2010 01:45 PM

لو كان الكلام في الظهر بشيء و مقابلة الناس بشيء آخر رجلا لقتلته

Miss Dreamer 05-09-2010 10:30 AM

لو كانت الدموع رجل لقتلته

بوعلام 05-09-2010 02:40 PM

لوكان الشيطان رجلا لقتلته
لعنة الله عليه

«¦[ŁęĩℓăღО]¦» 05-11-2010 02:14 PM

لوكان الغباء رجلا لقتلته

صفاء 05-18-2010 10:44 PM

لو كان الظلم رجلا لقتلته

Miss Dreamer 05-20-2010 07:23 PM

لو كان الرياح رجلاً لقتلته



floweroflife 06-10-2010 11:58 PM

لو كان النفاق رجلا لقتلته

مشكورة أختاه على الطرح

ايمان13 06-11-2010 12:32 AM

لو كان المرض رجلا لقتلته

floweroflife 06-11-2010 02:07 PM

لو كانت الوقاحة رجلا لقتلته


Miss Dreamer 06-11-2010 07:42 PM

لو كانت الحماقة رجلا لقتلته


زهرة الاسلام 06-19-2010 06:40 AM

لو كان الغناء رجلا لقتلته

Miss Dreamer 06-20-2010 11:03 AM

لو كان الغطرسة رجلا لقتلته

بنت فلسطين 06-20-2010 11:12 AM

لـــو كـــان {الاحزان }رجـــــلاً لقـتـلـتـــــه ..
سلمت الايادي ...
موضوع رائع..

desert.man 06-20-2010 12:08 PM

لو كان التكبــــر رجلا لقتلتــــــــه

Miss Dreamer 06-26-2010 10:36 PM

لو كان الانانية رجلا لقتلتــــــــه

Miss Dreamer 08-15-2010 05:04 PM

لو كان الغياب رجلا لقتلته

xeros 08-15-2010 11:54 PM

لو كان الغش رجلا لقتلته

slimane2222 08-16-2010 01:09 AM





السلام عــــــــليكم ورحمة الله وبركاته


لو كــــــــــــــــــــــان

النفاق - الكذب - الخِداع

رجالاً لقتلتهم


بنت فلسطين 08-16-2010 01:19 AM

لـــو كـــان {الفراق }رجـــــلاً لقـتـلـتـــــه ..

بنت فلسطين 08-16-2010 02:19 PM

لـــو كـــان {الأهمال }رجـــــلاً لقـتـلـتـــــه ..

Bichou 10-20-2010 09:29 AM

أكيد.........الخيانة

لوكانت الخيانة رجلا ...........لقتلته شر قتلة


الساعة الآن 04:08 PM.

Powered by Alwaha® Version
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Adsense Management by Losha

new notificatio by 9adq_ala7sas
alwahatech.net